Dag 17: @ the pool

8 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Nadat we zijn uitgecheckt bij het Caesers, zijn we naar NewYork NewYork gereden, om te kijken of we al in konden checken. Gelukkig kon dat. Met alle koffers weer onderweg naar de kamer...wat een gesjouw..onze kamer zat net als in het Caesers, ook weer helemaal achteraan in de gang! Nog net geen kilometer lopen!  :p

Vandaag hebben we een swimmingpool dagje ingelast. Eerst ergens lunchen. We hadden gekozen voor het lunch-buffet bij het Wynn.  Héérlijk! Ik heb nog nooit zoveel eten bij elkaar gezien. Je kon zoveel proberen!! Niet normaal! En álles was lekker! O en die toetjes!! Omg! Ik overdrijf niet haha. Echt waar voor je geld!
Helemaal volgestouwd gingen we op weg naar het zwembad van de MGM Grand. Deze schijnt erg mooi te zijn. Gelukkig waren we met de auto, want dit is niet om de hoek. Eerst weer een heel stukgelopen door MGM, eindelijk aangekomen bij de pool....maar helaas is het alleen toegankelijk voor gasten die in het hotel verblijven. Dat was voorheen anders, toen Rick hier een paar jaar geleden was. Dan maar bij ons eigen hotel aan het zwembad liggen.
Dit was echt heerlijk. De eerste keer deze vakantie echt ontspannen en even zwemmen en zonnen. Cocktail erbij! Topmiddag gehad!
Die avond hebben we eerst een ritje gemaakt in the Rollercoaster van NewYork NewYork, die begint in het hotel. Wow, wat een bumpy ride! Je wordt lekker door elkaar geschud! maar het is wel een leuk ritje met mooi uitzicht, hoog boven Vegas!
Daarna hebben we gegeten in het MGM. Dit keer ook maar eens heel gezond een salade erbij besteld.
Hierna zijn we naar Paris gegaan. Ook een heel mooi hotel! Echt net Parijs als je daar binnen loopt!
Na Paris zijn we door the Venetian gewandeld. Waar je binnen met een gondel kunt rondvaren. Te mooi! Mooie winkeltjes en restaurants.
Toen zijn we naar the Mirage gegaan en hebben we daar gekeken naar de show voor het hotel. En hierna gingen we nog naar Treasure Island, en hebben we ook de show bekeken. Beide goeie, leuke shows!
Inmiddels werden we alweer erg moe en zijn we terug gegaan naar het hotel. Morgen worden we weer gewekt door de wekker om naar the Hoover Dam te gaan!