Dag 19: Laatste dagje!

10 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Onze laatste dag in Vegas! Vrijdag vliegen we weer terug naar Nederland!

Eerst nog even geniet van Vegas! Vandaag gaan we lunchen bij het Caeser's! Weer zo'n heerlijk buffet.
Heerlijk!!! Weer zoveel eten! Helaas zitten we altijd zo snel vol. Uiteraard wel een plekje vrijgehouden voor de gebakjes en toetjes! Heerlijke cheesecake, crème brulee, chocolade gebakjes, crêpes met vers fruit, macarons, ijs en nog veel meer!
Hierna waren we allebei zo moe! Waarschijnlijk door al dat suiker! Maar we wilden niet gaan tukken op onze laatste dag. Dus we zijn weer wat hotels en casino's gaan bekijken..het Pallazzo en de Bellagio. En we wilden nog in de Big Shot! Een spaceshot op de Stratosphere! Maar dit leek ons niet zo'n goed idee, vlak na al dat eten. Dus dit hebben we later op de dag gedaan. Wow! Dat was echt kicken, haha! Wat een adrenaline! Je schiet zo hoog de lucht in! 1145 feet boven de grond! Dit moet je echt doen als je in Vegas bent! Super uitzicht!
Hierna hebben we al onze muntjes aan kleingeld opgemaakt in de gamehall. niks gewonnen maar wel genoten :-)
Helaas is het tijd om de huurauto terug te brengen naar Alamo! We hebben er met veel plezier in gereden..meer dan 5000 km! En 90 uur!
Die avond zijn we gaan wandelen over de Strip. We hebben een burrito gegeten bij Rockin Taco. Was erg lekker! Hier waren de cocktails maar 5 dollar en kreeg je de 2e Corona gratis! Dus, hier zijn we heel wat uurtjes blijven hangen. We hadden de perfecte spot om mensen te bekijken! Haha, we hebben ons goed vermaakt daar.
En toen moesten we toch echt naar bed...morgen gaat de wekker om 5.15 uur!