Dag 20: De terugreis!

11 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Jep, vandaag gaan we weer terug naar huis! Onze 3 wekenlange vakantie zit er weer op! Al hebben we zelf het gevoel dat we nog langer weg zijn geweest, omdat we zoveel hebben gedaan en gezien! We kijken terug op een prachtige, leuke, uitdagende, ietwat slopende vakantie! Met heel veel mooie herinneringen en foto's....Heel veel foto's! Deze reis raad ik iedereen aan! Echt super gaaf!

De reis is prima verlopen...wel even een tegenvaller met de handbagage. Aangezien we pas als laatste het vliegtuig in mochten..was er geen plek meer voor trolleys als handbagage. Dus die moest worden ingecheckt. We vonden het ook niet zo gek, want heel veel mensen namen supergrote en soms wel 3 tassen mee als handbagage! En dat werd allemaal toegestaan! Zelfs voor onze kleine rugzak was eigenlijk geen plaats..mijn handtas moest zelfs onder de stoel staan...Maar goed...het was een lange reis maar we hebben heerlijk kunnen slapen. Vooral de 2e vlucht vanaf Philadelphia, toen hadden we 3 stoelen voor ons 2en. Lekker uitgestrekt liggen dus!

Nu zijn we Home Sweet Home! De wasjes draaien en de heerlijke hangbank is weer bezet ;-) nu lekker bijkomen voor de tv!

Leuk dat jullie dit blog hebben meegelezen en ons zo hebben kunnen volgen!
Tot de volgende vakantie dan maar!