Dag 10: Malibu & Venice Beach (1-10-'13)

1 oktober 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we eerst heerlijk ontbeten bij The Waffle. Weer een veel te uitgebreid ontbijt, maar zo lekker!
Hierna zijn we gaan touren door Malibu. Mooie route langs de kust met mooie huizen aan de zee en nog meer dure wagens! Een koffie gehaald bij de Starbucks in de hoop om nog wat filmsterren tegen het lijf te lopen.. Maar helaas niemand die wij kennen..
Toen zijn we doorgereden naar Venice Beach en hebben we heerlijk mensen gekeken, wandelend over de boulevard. Je kijkt je ogen uit! Zoveel verschillende mensen..dronken zwervers, surfers, skaters, toeristen en niet de mosselman maar de muscleman! Zo'n verschil met Santa Monica! Het was weer heerlijk warm dus we hebben nog lekker op het strand gechilled.
Na Vanice Beach zijn we nog even gaan shoppen bij een superrrrr grote schoenenwinkel, op Sunset Boulevard. Wow! Wat een schoenen...zoveel schoenen bij elkaar heb ik nog nooit gezien. Uiteraard wat schoenen gekocht!
Hierna was het alweer donker aan het worden...we zijn naar Universal Studios gereden en hebben daar over de Universal Citywalk gelopen. Heel leuk om rond te lopen. Weer ogen te kort! Alles mooi verlicht en zoveel leuke winkeltjes met souvenirs en filmgadgets. En hele gezellige restaurants. We hebben hier gegeten bij Tony Roma's. volgens Rick hebben ze hier de beste spareribs. Dus hebben we die maar besteld. En ze zijn inderdaad heel lekker!! Weer een paar kilo erbij  :p
Dat was onze laatste avond in LA! Morgen gaan we naar San Diego! We rijden gelijk door naar Sea world. En daarna naar ons hotel...ben erg benieuwd naar San Diego! Dit is ook de plek om te surfen...dus die staat ook op de planning!