Dag 9: Rodeo Drive

30 september 2013 - Los Angeles County, Verenigde Staten

We zijn begonnen met een ontbijt bij Denny's. Allebei een heerlijke omelet op! Hierna zijn we gaan cruisen door Hollywood..huizen bekijken en hopelijk bekenden mensen spotten. We hebben hele gave, grote,  mooie huizen gezien en heel veel dure auto's! Zelfs achter een Ferrari California aan geracet. Hier zat waarschijnlijk een celebrity in...maar hij was ons te snel af. Na 3 straten raakten we hem kwijt. We zijn doorgereden naar Rodeo Drive. Nog meer mooie auto's gespot en heel veel mooie dure winkels!
We hebben genoeg mensen gezien waarvan we dachten dat ze wel een celebrity moesten zijn, maar die we helemaal niet kennen.
Na deze ervaring zijn we gaan shoppen! We zijn eerst naar het Beverly Hills Mall geweest. Super mooi shoppingmall! Hierna hebben we een outlet shoppingmall opgezocht. Na 15 min rijden kwamen we aan bij Citadel. Een onwijs grote outlet. Met wel 160 winkels! We wisten niet waar we moesten beginnen! Hier hebben we uiteindelijk heel wat uurtjes doorgebracht! En zijn we goed geslaagd!
Compleet uitgehongerd zijn we in de (volgeladen) auto gestapt. Waar zullen we vanavond weer is gaan eten...? We waren beland bij Carl's Junior. Die hadden we nog niet gehad. Hier hebben we een heerlijke burger gegeten!
Nu heerlijk slapen na een heerlijke dag!

1. Priscilla:
    Echt super al jullie verhalen!! Wat gaaf allemaal. Geniet ervan! Dikke kus
  2. Laura:
    3 oktober 2013
    Heerlijk he die outlets?!! Leuk om te lezen over LA.wij zijn er alleen doorheen gereden. Xxlau
  3. Abby:
    3 oktober 2013
    Als ik dat zo zie, wil ik ook weer terug ....
  4. Fred vonk:
    3 oktober 2013
    Al iets voor je vader gekocht :-))
  5. Amely:
    4 oktober 2013
    Leuk al jullie reacties! We willen hier niet meer weg haha. Het is zo mooi! Jaja pap! We komen wel terug, met al jouw cadeaus! :p